Lasă un comentariu

Poti fi autodidact?

De vreo juma’ de an planurile mele de viitor sunt orientate peste granitele tarii. Mai cu prezentarea avantajelor de partea unora, mai cu descurajari din partea altora, m-am gandit ca ar fi mai bine sa imi incerc norocul in afara.

Nu sper sa imi fie bine din prima si sa ma astepte ditamai oferta de munca. Vreau sa incerc. De aceea nici nu fac investitii de ordin financiar prea mari. Hai bine, nu fac investitii mari fara sa fiu sigura de castig pentru ca sunt zgarcita :P.

De data asta, investitia ar fi insemnat sa ma inscriu ca lumea la niste cursuri de limbi straine. Dar, nu! M-am apucat de invatat singura cu suport de curs, caiete de exercitii si dictionare. Sunt curioasa sa vad daca sunt mai eficienta cand imi impun eu cum sa lucrez, cand imi fac programul singura si mai ales stiu ca nu e pentru o nota. Da, sa fie clar, lucrez foarte greu si haotic pentru proiectele de la scoala.

Avantajul este ca deadline-ul e tarziu si nici nu mi-am impus obiective prea coercitive. Adica, nu ma astept sa ajung la un nivel C2.

Deci, la vara, aduceti-mi aminte sa va prezint rezultatele proiectului. 🙂

Lasă un răspuns

