Lasă un comentariu

Skinvertising

In cazul in care nu stiati deja, exista o noua tehnica de guerilla marketing numita skinvertising. Prin alte tari e chiar la moda.

O companie de haine din Noua Zeelanda a apelat la aceasta tehnica pentru a promova o colectie de pantaloni scurti pentru femei. Cum a procedat? Au fost inscriptionate litere in relief pe bancile din parcuri, din mall-uri si din statiile de autobuz.

Scopul era ca mesajul “Short shorts on sale Superette” sa se imprime pe pielea celor care se asaza. Au mers putin la risc, spun eu, pentru ca ulteriorii purtatori ai mesajului trebuiau sa poarte pantaloni foarte scurti si sa stea pe banca fara sa se miste destul timp pentru ca mesajul sa se imprime pe piele si sa dureze.

Iata o modalitatea inedita de a face publicitate neconventionala si de a castiga, la randu-ti, publicitate gratuita. Inca o data se dovedeste ca resursele si tehnicile ce pot fi folosite pentru a promova un produs/serviciu sunt nelimitate.

Lasă un comentariu