Lasă un comentariu

Motivatia vine cand te astepti mai putin

De cand ma stiu am fost o pesimista. Nimic nu ma multumea, nimic nu imi convenea. Bine, si acum sunt momente. Deseori, ma consideram cea mai ghinionista persoana din lume.

Astazi, spre bucuria multora si a mea, am primit, indirect, un mesaj de motivare. Pur si simplu mi-a deschis ochii si mi-a aratat ca nimanui nu ii merge extraordinar. Ceea ce trebuie sa faci e sa te pacalesti – iei in seama doar aspectele care te avantajeaza si le valorifici cat de mult poti astfel incat sa inabusi efectul negativ al problemelor care te framanta.

Acum imi dau seama ca nu trebuie sa te incapatanezi sa privesti dintr-un singur unghi, si chiar daca vrei sa faci asa, trebuie sa accepti ca imaginea se poate schimba.

Am invatat ca multe aspecte nu se rezuma la ce ma raportam eu. Ma simt asa de fresh dupa constatarea aceasta si totul se vede mai clar parca.

Da, ma simt bine cu mine si sunt foarte norocoasa.

Intotdeauana se poate si mai rau… 😦

Lasă un răspuns

