1 comentariu

Alege imaginea potrivita sa transmita mesajul tau

Zilele trecute am primit un e-mail care promova un pachet pentru invatarea limbii engleze. Nici pana acum nu prea eram atrasa de astfel de oferte, insa de cand am vazut prezentarea pachetului chiar ca nu ma vor mai interesa.

Promovand lectii de limba engleza, s-au gandit ei ca ar fi mai bine daca l-ar coopta pe James Bond ca imagine. Deci, in centrul mesajului e binecunoscutul personaj. Ce m-a contrariat inca de la inceput a fost titlul e-mailului Vorbeste engleza ca James Bond. De ce? Pentru ca in urma cu ceva timp, nu mult, mai exact cand a ajuns Roger Moore in Romania pentru filmarea lungmetrajului Christmas at Castlebury Hall am urmarit interviul pe care l-a dat unui post de televiziune. Actorul insusi recunoaste ca in filmul in care urmeaza sa joace trebuie sa vorbeasca spre deosebire de personajul din James Bond. De aici se intelege ca nu era prea vorbaret James Bond. Ei, si acum, cum pot eu sa imi doresc sa vorbesc ca el? Oare se refereau doar la accent?

Apoi incepe sa imi spuna ca agentii secreti britanici se descurca peste tot in lume datorita cunostintelor lor de limba engleza. Nu aceasta e misiunea oricarui agent secret? Adica, agentii secreti cu alte origini nu sunt buni?

Avand in vedere ca e-mailul a ajuns la mine prin intermediul unei parti terte, am cautat destul de mult expeditorul mesajului, urmand sa identific sigla foarte blurata undeva la mijlocul afisului, intre prezentarea continutului pachetului si imaginile cu scop orientativ.

Uite-asa “valorosul pachet de prezentare”, in ciuda promisiunii de a nu avea surprize neplacute niciodata din cauza lipsei cunostintelor unei limbi straine, mi-a daruit insa una, legata de modalitatea in care isi propun ei sa ma convinga sa le cumpar produsul.

Cum as putea avea incredere sa investesc cand, de fapt, prezentarea nu promite nimic?

One comment on “Alege imaginea potrivita sa transmita mesajul tau

  1. clară şi concisă concluzie; în fond, singura potrivită… 🙂

Lasă un răspuns

