Lasă un comentariu

Revigorare nocturna

De cand au aparut site-urile astea cu promotii recunosc faptul ca le urmaresc si chiar imi mai achizitionez cate un voucher din cand in cand. Asa am aflat si de promotia unei sali de fitness, dar ce spun eu, promotie e prea putin zis, ma curand mocaciune.

Astazi a fost prima sedinta. M-am trezit de dimineata cu gandul sa merg sa ma antrenez, dar erau niste chestii de protocol asupra carora nu am fost informata asa ca in loc de sedinta am completat niste hartii si am luat la cunostinta anumite reguli. In fine, dupa jumatate de ora eram inapoi acasa, oarecum indispusa.

Principalul dezavantaj al voucherului e ca antrenamentele in acest regim de reducere sunt limitate in anumite intervale orare. Asa ca ori merg de dimineata pana pe la trei, ori seara de la noua la unsprezece. Pana la urma, am mers de la noua, cu ideea ca oricum nu voi avea cine stie ce energie pentru exercitii, dar macar sa ma acomodez cu sala si aparatele. Dar de unde! O ora jumate nu m-am oprit (sa vedeti ce tonifiata sunt ;)). Deci, si seara sportul are proprietati benefice.

Ma declar multumita, ma simt energizata, sala e misto, instructorii te ajuta sa iti personalizezi programul si iti fac recomandari (nu ies din sala cate o ora, cum am mai patit-o) si ceea ce imi place, tot din cauza experientelor neplacute, e ca ceilalti clienti nu sunt “fitosi si aroganti” sau ocupa o ora un aparat.

Asa ca seara mea se incheie intr-un mod placut, ma simt bine, relaxata. Mai rau va fi maine dimineata… cand cel mai probabil nu ma voi putea ridica din pat. 🙂

Lasă un răspuns

