2 comentarii

Tigara cu doua gusturi

Cu ceva timp in urma, prietenul meu se plangea ca s-a plictisit de tigarile care exista in Romania, ca nu mai apare nimic nou.

Dar iata ca in sfarsit a aparut ceva revolutionar. Zilele trecute au fost lansate in Romania Kent Convertibles. Ce aduc nou? O concentratie ceva mai mica de gudron si…mentol. Dar nu oricum.

Noutatea consta in faptul ca poti alege daca vrei sa fumezi o tigara normala sau una mentolata. Fara sa ai doua tigari diferite. Poti fuma tigara normala, iar daca vrei o senzatie de racorire poti apasa butonul de pe filtru pentru a activa bula cu mentol.

Pachetul a pastrat aceeasi forma, insa designul se vrea unul futurist fiind utilizate culori metalice si elemente cu efect de topire.

Ideea e chiar foarte misto. Am inceput sa ne gandim la prototipurile viitoare si am propus tigara cu mai multe arome diferite si tigara cu butonul +/- careia ii setezi intensitatea si concentratia astfel incat sa ramana la latitudinea consumatorului ce si cum vrea sa fumeze. 🙂

P.S. Sunteti martori ca eu am gandit tipurile astea de tigari in cazul in care vor aparea pe piata. 😛

2 comments on “Tigara cu doua gusturi

  1. […] aparut si bricheta de la Kent Convertibles care se bazeaza pe acelasi sistem de aprindere ca si activarea mentolului la tigara. Adica trebuie […]

  2. exista deja tigarile electrice/electronice. nu lasa fum si am impresia ca poti deja seta cat si ce vrei…

Lasă un răspuns

