Lasă un comentariu

Vrei bursa?


De cand cu CiTV – ul asta amplasat prin autobuze, ai ocazia sa te mentii la curent cu noutatile din orasul tau.

Eu azi, spre exemplu, am aflat de niste burse. Am prins clipul secvential, printre capetele oamenilor care nu aveau stare. Mi-a atras atentia cadrul „30 de burse de studiu, 30 de burse de merit si 30 de burse sociale”. La ce te duce gandul cand vezi asa o prezentare? Cu siguranta la vreo institutie de invatamant, o asociatie caritabila sau vreun program al unei institutii. Mai ales ca in urmatoarele cadre sunt prezentate alte beneficii, precum scutirea de plata regiei de camin pentru un an si premii lunare constand in laptop-uri, aparate foto sau electrocasnice.

Deci, pana aici ai impresia ca merita sa te implici si vrei mai multe informatii. Asa am patit si eu. Oare despre cine e vorba? Intr-adevar era suspect movul de fundal cu interferente roz, dar promisiunile pareau mai mult de atat. Curioasa, am ajuns acasa si am inceput sa caut mai multe informatii sa vad despre ce e vorba.

Si surpriza sau nu, bursele erau oferite de un salon de…videochat din Iasi. Acum ma gandesc la documentele necesare si conditiile ce trebuie indeplinite pentru a aplica la bursa.

Cate oportunitati! Nu te incadrezi sa iei bursa la facultate, cineva iti ofera posibilitatea te afirmi in alt mediu in care vei fi rasplatit cu o bursa mult mai mare. Si uite-asa mami si tati se lauda ca „fata noastra e desteapta, ia si bursa!”

Am cautat asa de bine incat am gasit si spot-ul aici

Lasă un răspuns

