Lasă un comentariu

Hop – filmul de Iepuras

Azi am fost foarte plimbareata, desi sunt ocupata cu tot felul de proiecte. Ba la o cafea, ba la o inghetata, pana am ajuns la film. Si ce film!

Da, recunosc, e cam pentru copii, dar eu m-am distrat :P. Hop e filmul de Paste exact in genul comediilor de Craciun. Se da de gol Iepurasul de Paste ca exista, se intalneste cu o fiinta umana, aceasta e socata, pana la urma se imprietenesc si au o relatie frumoasa.

In fine, povestea e cam asemanatoare cu filmele cu Mos Craciun, in care un om comun doreste sa fie cel care duce daruri copiilor.

Mi-a placut ca am descoperit o melodie noua, foarte faina :).

Lasă un răspuns

