Lasă un comentariu

Cel mai mare defect

Orice om are defecte, e evident. Dar ce te faci cand ai cel mai aiurea defect?

Pe bune, in urma experientelor prin care am trecut am ajuns sa cred ca cel mai urat defect e sa nu stii sa iei o decizie. Eu am acest defect: sunt nehotarata. Si urasc momentul in care stiu ca am de luat o decizie importanta si nu stiu ce sa fac. Incep sa fac sondaje de opinie celor din jurul meu, de parca ei trebuie sa imi hotarasca mie viata. Chiar nu stiu cum sa rezolv aceasta problema.

Cum sa fac sa am mai multa incredere in mine si sa iau deciziile de una singura, indiferent de finalitatea lor, daca ma vor avantaja sau nu?

Trebuie sa ma maturizez odata, sa imi asum o responsabilitate. Pur si simplu, ma enerveaza pe mine aceasta atitudine, nici nu vreau sa ma gandesc la sarmanii oameni din jurul meu care sunt asaltati aproape zilnic cu intrebari de genul „Sa fac asa sau asa?”.

Trebuie sa-mi procur niste materiale de management personal, sa scap odata de acest defect. Sunt constienta ca-l am si asta ma face sa nu ma pot concentra la lucruri importante din viata mea. Mi-e teama sa nu gresesc, dar imi dau seama ca cea mai mare greseala a fost sa nu fac cum am crezut eu de cuviinta, ci cum au zis altii.

Sper ca pe viitor sa imi revin. De fapt, e obligatoriu sa schimb acest comportament.

Lasă un răspuns

