Lasă un comentariu

Stilul de lucru

Fiecare persoana lucreaza dupa un anumit ritm, stabilindu-si anumiti pasi. Fiecare realizeaza ceva dupa stilul propriu: unii lucreaza mai bine individual, altii mai bine in echipa, unii au nevoie de timp, altii lasa totul in ultima clipa, unii nu se pot implica in mai multe proiecte deodata, altii dau mai mult randament in conditii de stres.

Eu inca nu mi-am definit in totalitate stilul, dar macar o chestie e clara: am tendinta sa lucrez haotic. Adica, pe langa teancurile de hartii, pixurile, creioanele, agendele si canile de pe birou, imi deschid sute de tab-uri cu informatii pe care le consider necesare. Dar faza proasta e ca mi se par atat de multe incat zic ca e mai bine sa le copiez in in .doc-uri, ca asa, cica, sunt mai organizata. Da’ de unde! Intr-un final, ma opresc din copiat si treci la citit. Insa, de fiecare data intervine cate ceva, care ma determina sa imi aman documentarea. Asa ca las totul pe alta data.

Asa mi-am inceput pregatirea si pentru licenta. Din noiembrie tot cercetez si am reusit sa adun multi giga de documente, plus vreo 6 pagini de bibliografie. Si tot de pe-atunci incerc sa le parcurg.

Daca pana acum nu am reusit sa fac mai nimic, timpul ramas isi spune cuvantul si ma preseaza sa ma mobilizez. Insa exista o multime de factori care ma distrag. Cred ca ma integrez in stilul ala periculos de lucru, in care am nevoie de timp, dar nu pentru a-l fructifica, ci pentru a lasa totul in ultimul moment. Bineinteles, moment in care stresul atinge cele mai inalte cote, iar in jur nu mai misca nimic.

Tu cum lucrezi?

Lasă un răspuns

