Lasă un comentariu

Campanie MTV adresata tinerelor mamici

Cu ocazia Zilei mamelor, celebrata in SUA in a doua duminica din mai, MTV Latin America a realizat un clip de 60 de secunde promovand emisiunea Teen Mom.

Reality show-ul prezinta viata unor adolescente care au devenit mamici mult prea devreme si care nu pot imbina prea bine viata de adolescenta cu sarcinile de mama.

In spot, personajul principal este un ursulet de plus, semn al inocentei, care intervine de fiecare data cand tanara face ceva gresit. Sloganul Think like a teen. Act like a mom. se adreseaza tinerelor mame care trebuie sa isi asume responsabilitatea fata de actiunile pe care le intreprind. Ursuletul de plus nu este un personaj gandit sa fie eroul situatiei, ci mai degraba este o metafora a auto-constrangerii si a curajului.

MTV-ul doreste sa sugereze prin intermediul acestui clip ca si mamele adolescente sunt vizate atunci cand vine vorba de Ziua Mamei.

Spotul, pe care-l puteti vedea mai jos, este si promo-ul pentru al doilea sezon al Teen Mom.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: