Lasă un comentariu

Ce inseamna continut pe Facebook?

Am crezut ca este o exceptie, o greseala, dar nu a fost nici singura, nici ultima… Asa ca am inceput sa am o problema.

Din putinele mele cunostinte legate de media sociale, stiu ca acestea se folosesc nu pentru a fi doar prezent, ci pentru a interactiona cu consumatorii. Si interactiunea asta nu se refera la a-ti umple peretele de Facebook cu filmulete si reclame ale brandului tau, preluate de pe Youtube si distribuite in masa.

Totusi, daca ai ceva de distribuit, de spus sau aratat nu iti chinui fanii postand niste filmulete incontinuu timp de 20 de minute , luni dis de dimineata cum ajungi la serviciu, iar apoi taci o saptamana. Nu asta e scopul Facebook-ului, cel putin in viziunea mea.

Si inca ceva ce imi displace. Chiar daca lucrezi pentru o multinationala sau pentru o firma cu mai multe sedii in tara, de ce tu trebuie sa distribui ce zic sau fac ceilalti si nu spui nimic despre tine? Chiar conteaza asa de mult 10 like-uri la o reclama din afara in care apare produsul tau? Nu ar fi mai eficient sa prezinti serviciile pe care le poti pune la dispozitia clientilor, produsele pe care le detii sau noutatile de la sediul tau, starnind in acest mod conversatiile?

Mda, am eu o problema, asa, duminica dimineata. Comentarii?

Lasă un răspuns

