Lasă un comentariu

De ce nu-mi plac ziarele?

Nu, nu e vorba de continut, cat mai degraba de voluminozitate.

De ce trebuie sa fie ziarele chiar asa de mari? Daca vreau sa citesc un ziar la birou, trebuie sa dau deoparte si monitor si tot. Daca stau pe o banca in parc, nici daca imi intind la maxim mainile pe orizontal nu reusesc sa-l desfac la maximum. Asa ca de cate ori lecturez articolele dintr-un ziar, trebuie sa-l indoi de vreo cateva ori ca sa-mi fie mai comod.

Totusi, daca s-ar schimba formatul, nu s-ar mai numi ziar, ci revista, catalog sau mai stiu eu cum. De fapt, nu stiu de ce imi mai pun problema asta. Formatul e deja in transformare avand in vedere ca multe ziare au migrat in mediul online. Plus ca e un format total diferit de cel clasic ;).

Tot din cauza volumului nu-mi plac nici enciclopediile (desi am o colectie mica pe acasa) sau dictionarele. In cazul enciclopediilor parca nu ar fi de ajuns ca oricum, in cele mai multe cazuri, informatia este complexa si greu de digerat, dimensiunea volumului le face parca si mai greu de citit.

Traiesc in micimea mea, citind carti in format mai mic (bine, nici chiar pocket format) pe care le pot ingramadi in geanta in eventualitatea in care am ceva timp liber intre activitati.

Lasă un răspuns

