2 comentarii

Contaminata

Astazi iar sunt in impas. Toata viata am incercat sa ma feresc de oamenii aia care transmit energie negativa si care, desi, aparent, iti sunt prieteni, se dovedesc a fi obstacole in evolutia ta. Dar, se pare ca vorba de ce ti-e teama, de aia nu scapi isi are adevarul sau.

Pentru a ma feri de acest gen de prieteni am devenit ceva mai antisociala, in speranta ca daca nu ma implic in relatii de prietenie nu pot fi afectata. Insa, astfel de efecte pot avea persoane de la care te astepti mai putin.

Acum, sunt total confuza. Cum de am reusit sa fiu contaminata? Planurile mele sunt date peste cap, iar acum trebuie sa o iau de la capat. E atat de greu un nou inceput, sa stabilesti alte obiective si alt traseu.

Am dat atator oportunitati cu piciorul, iar acum se dovedeste ca nu a meritat. Din aceasta cauza, vreau sa ma eliberez si sa nu mai ascult de nimeni. Nimeni nu iti doreste binele, ci isi urmareste propriile reusite.

Ca sa ma motivez, toata ziua pe repeat va fi:

2 comments on “Contaminata

  1. niciodata nu cunosti o persona pana nu petreci un timp cu ea….aparentele inseala

Lasă un răspuns

