Lasă un comentariu

Asteptare

Mi-am pus visele in bagaj si am plecat, mai mult ca un impuls decat ca un fapt indelung premeditat. Acum astept ca visele sa se indeplineasca…

Deocamdata, nu fac nicio miscare, parca sunt in transa. E o trecere oarecum brusca, dar continuu sa sper ca ceva se va schimba. Imi place sa cred ca visele, sperantele, telurile devin realitate candva. Nu imi place sa imi fac planuri pe termen lung, dar imi place sa cred.

Desi mi-e teama de neprevazut, de fiecare ma avant orbeste. Acum insa, nu e acelasi lucru: stau cuminte si astept.

Lasă un răspuns

