Lasă un comentariu

De ce se tem companiile de Twitter?

Am vreo doua zile de cand ma macina gandul asta. Daca nu mai bine…

Chiar nu credeam ca retelele sociale sunt asa de „periculoase” si induc atata teama. Dar se pare ca am subestimat puterea LOR. Nu este zi in care sa nu mi se spuna „Ai grija ce faci, cum faci ca nu trebuie sa aparem intr-o ipostaza negativa pe Twitter.”

Acum, parca sunt si eu inspaimantata de influenta pe care o poate avea un mesaj distribuit prin intermediul retelelor sociale. Am oarece teama numai din cauza faptului ca mi se repeta zilnic ca Twitter-ul poate afecta activitatii desfasurate. Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla daca, din cauza mea, compania ar avea de suferit.

De ce credem chiar asa de mult in parerea pur subiectiva a unor oameni care, intamplator sau nu, au fost tratati altfel decat se asteptau sau poate ca asteptarile lor erau mult prea exagerate pentru a fi indeplinite prompt (mai sunt si cazuri din astea). Poate ca vad mesajul unuia care a fost nemultumit de un anumit serviciu, dar poate pe mine, aceeasi companie ma multumeste. Pana nu mi se intampla personal nu prea pot sa cred in opinia altcuiva. Si atunci e atunci! >:)

In plus, cred ca mai exista si acei clienti falsi, membri ai concurentei, care au, bineinteles, conturi false si depun marturii total neadevarate doar de dragul discreditarii adversarului. Nimic nu e sigur. Poti crede niste informatii neintemeiate doar pentru faptul ca au ajuns la tine usor, iar tu poti sta linistit pe scaunul tau si sa multumesti cerului ca nu ai ajuns pe mana companiei care nu i-a satisfacut pretentiile lui X-ulescu.

Ramane la latitudinea fiecaruia sa stabileasca ce crede si ce nu. In ceea ce priveste compania, aceasta poate avea o anumita politica, dar oricat de stricta ori liberala ar fi, angajatul isi face propriile reguli, de cele mai multe ori contrare celor impartasite de companie.

Lasă un răspuns

