Lasă un comentariu

Rasturnari de… target

In ultima vreme observ foarte multe rasturnari de situatie in ceea ce priveste targetul anumitor produse.

E drept ca trebuie sa ai mare, mare curaj sa te adresezi femeilor cu un produs pana acum exlusiv masculin sau sa iti prezinti produsul pentru barbati prin intermediul femeilor.

Am cel putin 3 exemple de retargetare „cu tupeu”.

Prima, la Harley Davidson. Cine nu a auzit de numele asta si ce barbat nu a visat vreodata sa aiba un motor al binecunoscutei marci? Primul lucru care iti vine in minte cand te gandesti la Harley Davidson este un Hulk Hogan calare pe un motor periculos. Se pare ca producatorul s-a gandit, de cand a cazut piata, sa se adreseze si femeilor in speranta ca vor atrage mai multi clienti. Bineinteles, motoarele pentru femei sunt adaptate special pentru acestea.

A doua companie care a avut o idee geniala este Intimissimi, care prezinta lenjeria barbateasca prin intermediul modelelor feminine. Imaginile sunt foarte senzuale si cred ca vor prinde bine la publicul masculin.

Cea de-a treia campanie este la un fond de ten al marcii Dermablend. Puterea de acoperire este demonstrata pe un model masculin, protagonistul videoclipului Born ths way, Rick Genest.

Campaniile mi se par extrem de reusite avand in vedere ca permit accesul la produse care se adresau unui cu totul alt public.  Transmit  posibilitatea omogenizarii  targetului, idee care ma duce cu gandul la o reclama  care  prezenta modalitatea in care este discriminat clientul care nu face parte din  publicul tinta. O sa caut si pe aia:P. Promit!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: