Lasă un comentariu

Cui te adresezi?

Am promis in postul anterior ca revin cu reclama aia despre targetari. Revazand-o la TV am aflat ca se refera de fapt la un eveniment de mare amploare in perioada asta, si nu este vreun fel de campanie de nediscriminare, cum imi imaginam eu :P.

Reclama se potriveste foarte bine cu ceea ce incearca sa faca unele companii care mai intreprind din cand in cand cercetari de piata. Apoi, daca ne-am stabilit ca ne adresam tinerilor cu varste intre 20 si 35 de ani asa sa fie, ala de 38 nu are ce face cu produsul nostru.

Intotdeauna am crezut, in sinea mea, ca cercetarile sunt niste capcane si nu spun de fiecare data adevarul. Sau este ceva ce le lipseste. Oricum, sunt departe de a fi exacte.

De exemplu, cine s-ar gandi ca barbatii poarta pijamale intr-un procent mai mare decat femeile sau ca folosesc creme anticelulitice pentru abdomen?

Lasă un răspuns

