Lasă un comentariu

Dorinte pe 2012

Tocmai am aflat cum poti sa mai faci bani ca blogger incepator. Elanko propune Programul de Afiliere Elanko Avantaj.

La inceput e mai greu sa atragi cereri de advertoriale sau reclame, insa prin acest program esti sigur ca un castig mic tot trebuie sa existe. Mecanismul nu e greu deloc. Plasezi pe blogul tau bannerul sau link-ul, iar la fiecare directionare cu comanda primesti 2% din valoarea comenzii. Sau daca directionezi pe cineva care se va afilia la Elanko Avantaj primesti automat 10 ron.

Si nu zic ca nu ai putea atrage pentru ca pe Elanko gasesti chestii faine tare. Mi-a revenit obsesia cu e-reader-ul, desi mi-am luat laptop nou. Dar asta e ataaat de dragut si mic si as putea sa citesc oriunde. Il vreau! Imi voi face e-biblioteca mea!

Lasă un răspuns

