Lasă un comentariu

De ce prefer magazinele online?

Cum cred ca sunt singura femeie de pe planeta careia nu-i place sa mearga din magazin in magazin si sa probeze tot felul de haine sau papuci, de ceva vreme prefer sa fac cumparaturi online. Ce bine pentru mine! Am scapat de chinul „dezbraca-te – imbraca-te – dezbraca-te – imbraca-te” .

Mi-e mult mai comod sa-mi iau o ceasca cu cafea si sa stau in fata calculatorului sa prospectez piata. Produsele sunt asezate mai bine, nu incep sa cada toate de pe umerase ca intr-un joc de domino. La ce mai fac oamenii astia merchandising daca oricum produsele stau ingramadite si tre’ sa ma apuc eu sa le asez marfa dupa ce ma uit la un produs? Un alt avantaj al magazinelor online e ca pot decide cand vreau sa finalizez comanda, nu-mi apare niciun pop-up cu „Doriti sa cumparati?” sau „Doriti sa probati” sau „Mai avem si pe alte culori!” cand eu tin in mana si compar vreo trei culori. Nu, intr-un magazin online esti liber sa stai o ora sa te uiti la o rochie, daca vrei. Nu se uita nimeni urat la tine ca nu o cumperi.

Chiar daca nu le pot proba, eu imi stiu foarte bine dimensiunile, asa ca nu mi-e greu sa ma orientez. De curand mi-am achizitionat o pereche de tenisi super si o rochita de vara care imi vin perfect. Si da, am stat mult sa ma uit la poze, dar nu m-a sacait nimeni. Am primit frumos pachetul la usa, am platit si gata.

Lasă un răspuns

