Lasă un comentariu

Cum trebuie sa arate si sa functioneze o pagina de contact

Pagina de contact este una dintre cele mai importante parti ale unui website. Este cea care faciliteaza legatura intre doua entitati, asa ca nu e deloc de neglijat.

In ultima vreme am intalnit multe date de contact care nu mai functioneaza. Nu e bine! Cum pot lua legatura cu cineva care si-a shimbat numarul de telefon? Sunt cateva informatii esentiale care trebuie sa fie prezente pe pagina, asta daca te intereseaza sa iei legatura cu clientul tau.

Prima data, trebuie sa te gandesti cum vrei sa arate pagina de contact. Adica, scrii pur si simplu numai datele tale sau vrei sa ai si un formular de contact pentru a usura comunicarea? Prima parte fara a doua se mai poate, dar a doua fara prima nu da chiar bine. Da senzatia ca vrei sa te ascunzi, ca ti-e bine sa vorbesti din umbra, sa nu te gaseasca nimeni. Ghinion, in ziua de azi oamenii vor sa socializeze, vor sa stie totul despre cei cu care intra in contact.

Datele tale de contact trebuie sa contina informatii referitoare la o adresa/ un sediu, numere de telefoane, e-mail, plus altele daca dispui de ele (Y!M, de exemplu).

Adresa (sau sediul social) trebuie sa fie actualizata in permanenta pentru a de fi gasit. Recent am intampinat o astfel de problema si nu a fost deloc placut. M-am simtit pacalita, asa ca am ales sa nu fac tranzactii cu respectivii.

In ceea ce priveste numarul sau numerele de telefoane, ar fi de preferat sa raspunda cineva la ele, nu sa intre de fiecare data casuta vocala. Sau daca nu poti raspunde imediat, suna inapoi, clientul va fi foarte incantat sa vada ca esti dispus sa comunici.

E-mailul, e-mailul, e-mailul! Dupa parerea mea nici n-ar trebui sa se foloseasca  apara pe pagina de contact, pentru ca oricum e folosit cam rar. Zilele astea am trimis mai multe e-mailuri decat de obicei si, sincera sa fiu, multe dintre ele au ramas fara raspuns. Daca nu aveti de gand, oameni buni, sa folositi intrumentul asta, mai bine il stergeti de acolo. Macar sa stiu ca trebuie sa va contactez altfel. Si mie imi placea e-mailul asa de mult! Stiam ca asa nu deranjez de la ceva important, ii dadeam persoanei ragaz sa se gandeasca la raspuns… Dar se pare ca mai bine ma folosesc de telefon. Asa sunt mai sigura ca voi primi un raspuns.

Formularul de contact e optional, dar e de preferat sa apara daca se ocupa cineva de centralizarea acelor date si, bineinteles, daca este cineva disponibil sa ofere niste raspunsuri.

formular contact Intr-un formular de contact trebuie sa captezi informatiile de corespondenta ale clientului. Asadar, numele si prenumele,  numarul de telefon si e-mail-ul sunt principalele informatii care trebuie sa apara intr-un formular de contact. Sunt unii care aleg sa ceara detalii, cateodata prea multe detalii obligatorii, asa ca multi renunta sa mai completeze. Ideal este ca informatiile principale sa fie clare, mesajul sa fie procesat rapid pentru un raspuns care sa vina la momentul potrivit, nu dupa 3 zile.

Ma jos am exemple de pagini de contact. Poate nu sunt cele mai elocvente (sunt sigura ca asa e), dar acestea imi sunt la indemana. Se poate si mai rau, se poate si mai bine.

Exemplul de ASA NU
Am folosit adresele de e-mail de acolo, dar nu mi-au fost de ajutor. Au trecut vreo doua zile si inca nu m primit niciun raspuns. La o prima privire, lipseste adresa fizica. Apoi, informatiile nu sunt asezate bine in pagina (sunt prea ingramadite), punctuatia lasa de dorit, se vede ca totul a fost scris in graba.

Ca sa inchei in nota optimista, exemplul ASA DA ofera alternative
In functie de gravitatea sau de dispozitia ta poti alege sa suni, sa mergi direct la sediu, sa completezi formularul de contact sau sa primesti consultanta online. Sper sa isi respecte promisiunea ca raspund in cel mai scurt timp.

 

 

 

Pagina de contact e usa voastra cu exteriorul. Nu o blocati si nu o tineti incuiata. Comunicati cu cei de afara. Actualizeaza pagina permanent, verifica informatiile sa fii sigur ca nu ai sarit o litera sau o cifra, utilizeaza o adresa de e-mail activa si incearca sa raspunzi in maxim 24 de ore, iar telefonul nu il tine inchis. Cei care te contacteaza au cu siguranta nevoie de ajutorul tau, asa ca e important sa raspunzi in timp util.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: